Z uwagi na trwający okres wakacyjny młodzież przebywająca w internatach powróciła do domów. W związku z tym fakt ten należy zgłosić do Urzędu Miejskiego, aby opłata za odbiór odpadów komunalnych była prawidłowo naliczana.
W przypadku wystąpienia zmiany na nieruchomości np.:
- zmiana liczby osób zamieszkujących (powrót z internatów, akademików, wyprowadzka, urodzenie się dziecka, powrót z zagranicy, zamieszkanie dodatkowych osób lub zgon),
- sprzedaż - kupno nieruchomości,
- zmiana właściciela nieruchomości
należy zgodnie z art. 6m ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach złożyć deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana. Opłatę za gospodarowanie odpadami w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana.
Aby to zrobić, trzeba złożyć deklarację zmieniającą, w której należy wpisać prawidłową liczbę osób zamieszkujących nieruchomość.
Druk deklaracji można pobrać ze strony internetowej: https://pelczyce.pl/segreguje/index.php/deklaracja/ wypełniony i podpisany dokument należy dostarczyć osobiście do Urzędu Miejskiego, bądź wysłać pocztą oraz dostępny jest w Urzędzie Miejskim pokój nr 12.